Måndag

Postat den: 2013-12-30 @ 12:36:15 | Mitt liv | Kommentarer (0)

Nyårsafton imorgon då! Ett nytt år med nya möjligheter börjar.. Året har för det mesta varit bra! Lite upp och ner men det är det ju alltid. Har gjort mycket roligt med mina vänner så som Bråvalla i somras. Sjukt kul minne som man alltiiiid kommer minnas! :-D 
Skolan har rullat på och jag har klarat av halva gymnasietiden nu, så skönt. Endast 3 terminer kvar nu vilket känns helt otroligt. 
Det mesta som hände detta året var nog ändå när jag fick Akzel. Något saknades i livet och det jag mest ville var att ha en häst igen. Ha en häst som man varje dag är hos, rider och delar dåliga och bra stunder med. Det var höjdpunkten det här året och jag kan inte beskriva min tacksamhet hos mina föräldrar som lägger ner många tusen varje månad så att jag kan få göra det jag älskar. 
 
2013 har varit bra! Men 2014 ska bli ännu ännu bättre!
Imorgon skålar vi in det nya året, jag och mina bästa tjejor! :-) 
 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan