OTROLIGT BRAA

Postat den: 2014-02-21 @ 23:04:05 | Mitt liv | Kommentarer (0)

Otroligt bra hoppträning idag. Plutten gick som en klocka och det var bara enstaka stopp när jag klantade mig, annars så grymt bra! Vi gör framsteg hela tiden och det är så roligt när man ser resultat! Love it:-) 
Dagens träning gick ut på svåra svängar och även en lång linje av kombinationer och studs. Riktigt roligt, men otroligt svårt med snabba svängar! 
 
Nu är jag hemma och bara tar det lugnt. Slutade skolan vid halv1 och avslutade även skolveckan med ett matteprov.. gick väl sådäär! Ska iallafall bli så skönt med lov och det är verkligen så efterlängtat, kunde inte ha kommit lägligare!
 
Nu ska jag sova, och imorgon blir det stallet, som vanligt typ! ♥
 
 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan