IGÅNG MED BLOGGNINGEN IGEN!

Postat den: 2013-12-15 @ 22:07:11 | Mitt liv | Kommentarer (0)

Heej! Äntligen har jag min nya design, vad tycker ni?! Snygg va ?!
Nu kom genast inspirationen till att blogga igång igen! Hoppas fler och fler kan börja följa mig här igen. 
 
Idag var jag i stallet hela dagen från 12 till 8 på kvällen. Det var julshow i stallet och fotade Isabella och Ebba innan med "deras" fina ponnysar! 
Nu är jag så slut som jag kan bli och känns även som att jag håller på att få feber... ajaj! Menmen, sista veckan i skolan och det ska bli mer än skönt att äntligen få ta jullov, men först en jobbig och lång vecka framför sig med både matteprov och ett svenska tal.. 
Hörs imorgon snyggingar, pusspuss!
bild på fina Bella och Mathilda 

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan