Tossig häst

Postat den: 2014-01-12 @ 18:08:00 | Mitt liv | Kommentarer (0)

Var i stallet idag vid kl1 på tävlingsmöte. Planerade lite inför det kommande tävlingsåret osv! Sen åkte jag upp på kvällen igen och red lilleman. Haha vad tossig, pigg och på tårna han har blivit nu när det är så kallt. Allt är läskigt och han är verkligen på tårna. Men jag är positiv, alltid kul när hästarna blir lite extra pigga! ;-) Dock hann jag bara typ 20min då dom var tvugna att harva ridhuset sen.. Tråkigt, då jag hade tänkt rida ett riktigt hårt pass idag.. 
Aja får bli imorgon istället! Så lillen blir av med all överskottsenergi han har, haha söto!
 
Nu ska jag plugga körkort, och sedan sooova, tidigt! PUSS

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan