Sparkad häst

Postat den: 2014-01-06 @ 00:56:31 | Mitt liv | Kommentarer (0)

Jaha, lillkillen kom in från hagen igår och var väldigt svullen på bakbenet och hade ont. Inte halt, men svullen. Två sår också, från eventuellt broddar.. Inte kul! Menmen sånt som kan hända. Idag var han mycket bättre. Svullnaden hade gått neråd lite men han stödje på benet och såg mycket bättre ut, bara att det var svullet. Förhoppninsvis är han helt bra tills imorgon, hoppas hoppas! 
 
Har nu nördat igenom några Prison Break avsnitt, åååh dom är så bra, kan aldrig sluta kolla! Och imorgon ska jag och mamma iväg till Eskilstuna för shopping. Bland annat Hööks och Biedermans står på listan! ;-) Ska inhandla lite till min lilla pojke och även smink till mig själv. Nej nu får det bli ett avsnitt till innan jag ska sova, puss och godnatt!

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan