TORSDAG

Postat den: 2013-12-19 @ 18:44:00 | Mitt liv | Kommentarer (0)

Hej! Skit skön och kort skoldag idag. Vi hade först matteprov.. och sedan 2 lektioner där vi knappt gjorde något på, så det var grymt skönt! 
 
Idag fick Akzel vila! En vilodag måste han ju trots allt få ha per vecka :-) Så jag åkte bara upp dit och fixade allt och sedan hem igen! 
 
Ligger just nu i soffan och bara tar det lugnt och ska göra det resten av kvällen. Allt gällande skolarbeten och skolan är klart så det är inget sånt jag behöver tänka på, såå skönt :-) Äntligen lov imorgon också. Vi ska fika med klassen och göra en "hemlis" haha plus spela fifa.. Sen tar jag äntligen efterlängtat lov!! På eftermiddagen ska jag iväg med Simon och mamma och handla julklappar. Sen är allt sånt klart:-) Har aldrig varit så skoltrött som jag är just nu, så kan verkligen säga att jullovet kommer såå lägligt! Bästa på länge:-)
 
 
KRAM

Kommentarer
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan